Blueberry Tart
sebak.
Monday, July 30, 2012 ϟ 11:40 AM ϟ 0 sweets


Assalamualaikum and hi guys. hmp harinih kan.. hmp harinih aku sedeh sgt. dari tady aku nanges. aku rindu die. rindu sgt. sejak akhir akhir nih aku asek gadoh je dgn die. hmp see betol kan ape aku ckap. mule mule je sweet bahagia sume dah tgh bulan mcm nih mesti bnde nih akan jady. kenape ya Allah? hmp aku tak kuat nak hadap bnde same jee :'/ dari kelmarin aku asek menanges je. before tido mesti nanges. tady aku bukak IM aku dgn die. aku bce IM die dari first aku dgn die kenal then die mintak couple sume. bace sume janji janji die. ya Allah rindu sume tuh. rindu sgt :'/ aku rindu die yang dulu. tapy sekarang? hmp everything is changed. die dah laen skarang. dari semalam fikiran aku tak tenang. aku asek pkir die je. hmp aku dapat rase yang die akan tinggalkan aku. ya Allah kalau memang betol ape yang aku rase nihh akan jadi kenyataan, aku redha ya Allah. aku redha dgn takdir nihh. aku tahu ramai lagy yang boleh bahagiakan kau kan biy? Hmp aku takk mampu. aku gagal nak buat hidup kau bahagia. aku always buat kau sakit hati thats why kau bosan kan? hmp :'/  yeahh memang aku nihh jenis yang kuat cemburu. yee aku tahu kau rimas kan biyy? hmp aku mintakk maaf. aku takk bermaksud nak buat kau mcm tuh. aku cemburu ade sebab. sebab aku sayang kau. aku taknak hilang kau. kalau aku tak sayang kau takde aku nak menangis bagai siang malam sebab kau. kau kene tahu tuh biyy. aku always doa hope Allah panjangkan relay kitee. aku takk mampu dahh. makin lame hati aku makin sakit. yee aku paham maybe kau bosan sebab kite jarang jumpe kan? yelah aku jaoh. asek bbm jee. text pun jarang, call lagy lahh. hmp sokay lahh biyy. aku paham sgt. tapy aku mintakk satu jee biyy. tolongg jangan tinggalkan aku. aku takk sanggup nak hilangg kau :'( aku terlampau sayangkan kau. aku taknak orang laen selaen kau. tolonglahh faham. setiap kali aku bukak lagu yang kau kasi tuh, air mate aku laju je turun. aku tengok gmba kitee. hmp rindu kau sgt :'( ya Allah kuatkan akuuuuuuu. hmp :'/ masok harinih dah tiga hari aku menangess. yee maybe luar aku happy tapy dalam? hmp hati aku sakit sgt. sebak sgt. rase mcm nak terjun je dari tingkat 5 nihh. kalau lah ade ubat yang boleh lupekan segalanye aku dah makan dahh. aku takk larat nak menanges. bile aku ingat je balik air mate nih mesti jatuh. hmp :'( iloveyou so muchhh untill Jannah biyyyy :'(


OLD ϟ NEW

De Owner ϟ

Welcome to my world.Im De owner of this blog.Please be nice here and behave yourself. Please don't copy anything here. use your own word k.

Speak Now★

Navigations★

Entry About ϟ Linkies