Blueberry Tart
Aku tak kuat..
Tuesday, July 10, 2012 ϟ 7:50 AM ϟ 0 sweets


Hmp assalamualaikum and hi guys :') korang sehat? Klau sehat bagoslahh. Hmp korang, aku sedeh. sedeh sgt. knp eh bnde yg same berlaku lagy dalam hidup aku? seriously aku dah penat. aku dah tak larat nak menanges tiap malam. aku engat die boleh buat aku happy tapy rupenye same je. sedeh jugak yg aku dapat. k tape aku terime je. yelahh maybe sebab baru lagy kan. tapy perlu ke die buat aku mcm nih? perlu ke?? :'| hmp aku tak kuat. sumpah aku tak kuat. biyy, knp awak dh laen sekarang? saye rindu awak yg dulu. awak yang first first kite kenal dulu. saye rindu sgt. awak layan saye dgn baek tapy skrg? Hmp segala galanya dh berubah. knp cepat sgt kebahagiaan tuh hadir? saye tak sanggup lagy awak nak menanges. ye saye sedar saye nih mengada ngada. saye mcm nih sebab saye takot hilang awak and saye taknak hilang awak biyy. saye dah taknak orang laen selaen awak :'( saye cume nak awakk. tade sape dah dapat ganti tempat awak kat dalam hati saye nih. saye sayang awak sgt. tapy knp awak sanggup buat saye mcm nih? knp biyy? ap salah saye kat awak? :'| if mmang awak dh tak perlukan saye lagy ckap. saye boleh lepaskan awak. maybe tuh yg boleh buat awak happy. ramai lagy yg boleh buat awak bahagia kan? saye nih cume tahu buat awak marah, hilang mood and sakit hati kan? hmp saye mintak maaf. saye tak bermaksud pun biyy. tapy saye nak awak tahu yang saye sayang awak walau ape pun yg terjady. hmp saye tak rela hilang awak biy :'( tak relaaaaaaaa. ye memang awak ckp awak nak uji saye. tak contact seminggu tapy seminggu bagy saye mcm setahun biyy. saye terseksa! :'( tanggung rase sakit hati nih sorang sorang. awak ckp awak nak tengok saye setia ke tak. Ya Allah biyy, tak pernah terlintas dalam pale otak saye nak menduakan awak :'( saye dah tak perlukan orang laen. saye cume perlukan awak biy. cume awak! :'( saye tak kuat mcm mane yg awak pkir. saye tak kuat nak hadap semua nih. every night saye menanges rindukan awak, risaukan pasal awak. saye tengok gmba awak biyy. saye tak kuat. kat sekolah saye taleh tumpu nak belaja. saye rindu awak :'( kenape awak berjanji dengan saye padahal awak taleh nak tepati janji janji awak sume tuh? mane janji awak tuh biyy? mane? :'( thanks much k dah buat saye mcm nih. saye tahu awak suke tengok saye mcm nih. menanges mcm org gile sebab awak. thanks k sayang. saye harap sgt satu hari nanti awak akan nmpak sayang and cinta saye kt awak. saye harap sgt. awak jage diri leklok. takmo gatal gatal. awak masih saye punye and saye sayanggg awak sgt biyyyy :'( saye taknak hilang awak tapy kalau dah memang takdir kite untuk berpisah saye redha. saye hanye mampu doa hope awak jmpe pompuan jaoh lebih baek dari saye. Iloveyou much every second Syed Nor Hafiez :'* Hmp byeeee :'|


OLD ϟ NEW

De Owner ϟ

Welcome to my world.Im De owner of this blog.Please be nice here and behave yourself. Please don't copy anything here. use your own word k.

Speak Now★

Navigations★

Entry About ϟ Linkies