Blueberry Tart
Di antara bintang ..
Monday, June 25, 2012 ϟ 2:25 AM ϟ 0 sweets



Assalamualaikum and hi guys :)  how school harinih? Okay ? klau okay bgos lahh ;) hihi aku okay jee. just tady tak bnyak belaja sgt . lagipun aku bnyak tido je sebab hati aku takk tenang. gelisahh jee. aku risau kann kepeng aku. hmp harapp lah die takde pape ya Allah :'| k dahh zaty takk payah pkir sgt. hmp k guys sebenanyaa aku ade satu lagu untuk kepeng aku. nakk dengan aku nyanyi takk? :D hehe k start k. ehemm ehemmm 

Maafkan aku yang selalu menyakitimu
Mengecewakanmu dan meragukanmu
Tersadar aku bila kamu yang terbaik
Terima aku, mencintaiku apa adanya

Di antara beribu bintang hanya kaulah yang paling terang
Di antara beribu cinta pilihanku hanya kau sayang
Takkan ada selain kamu dalam segala keadaanku
Cuma kamu ya hanya kamu yang selalu ada untukku

Maafkan aku yang selalu menyakitimu
Mengecewakanmu dan meragukanmu
Tersadar aku bila kamu yang terbaik
Terima aku, mencintaiku apa adanya

Di antara beribu bintang hanya kaulah yang paling terang
Di antara beribu cinta pilihanku hanya kau sayang
Takkan ada selain kamu dalam segala keadaanku
Cuma kamu ya hanya kamu yang selalu ada untukku

Di antara beribu bintang hanya kaulah yang paling terang
Di antara beribu cinta pilihanku hanya kau sayang
Takkan ada selain kamu dalam segala keadaanku
Cuma kamu ya hanya kamu yang selalu ada untukku

Di antara beribu bintang hanya kaulah yang paling terang
Ya cuma kamu dan hanya kamu yang selalu ada untukku
Dan paling mengerti aku
 K dahh hbes nyanyi dahhhhhhhh :D Hehe sedap tak suare aku? sedap en sedap en? yeahh tahu dahhh xD Muahaha k perasan. if kau tak suke boleh go k. shuhh shuhhh. k guys, tajok lagu nihh Diantara Bintang and lagu nih khas for my only gedikk Apiez :* Melovesyou much sayangggggg. awakk dengar lahh lagu nih and hayati lirik lagu die betol betol k biyy. asyudahhh jiwang pulak akuu. hehe takpe sekali sekala kann biyy kannn? :D hihi k lahh penat dah taip panjang panjang. takecare guys and and Iloveyou Syed Nor Hafiez :*

                                                                                                          Lots love, Zaty  


OLD ϟ NEW

De Owner ϟ

Welcome to my world.Im De owner of this blog.Please be nice here and behave yourself. Please don't copy anything here. use your own word k.

Speak Now★

Navigations★

Entry About ϟ Linkies