Blueberry Tart
takpelahh :')
Monday, May 7, 2012 ϟ 9:23 AM ϟ 0 sweets


Assalamualaikum and hi guys :') hmmpp lme jgkkan aku tak hapdet blog nih? yeahh aku takde mood nak hapdet lepas je aku break dgn capital S. aku rase hidup aku mcm kosong je lepas die takde dlam hidup aku. dah takde org aku nak otp tgh tgh malam, dh takde org nak marah marah aku, caring psal aku, nyanyikan untuk aku, hnta text kat aku before aku pegy sekolah, maki aku sume. hm weh, kau tahu tak aku rindu kau? rindu sgt. ad lah jugak aku try untuk lupekan kau tpi susah. susah sgt. stiap kali aku dok lua sorg sorg tngok bulan mesti air mate aku menitik. aku tgok kau skrg pun dh bahagia dgn KS baru kau kan? k tahniah weh :') senang je kan kau boleh lupe aku? aku even dh ad KS baru pun susah nak lupekan kau. bile tgok gmba kau je aku nanges. aku rindu nak denga sore kau weh. seriously rindu sgt. knp kau buat aku camnih? mane janji janji kau dlu? mane weh? tiap hari aku berharap sgt sgt kau akan jadi milik aku balik. aku nak kau tahu yg aku syg kau sgt. even just 11 hari je kite coup tpi aku tak tahu knp susah sgt nak lupekan kau. seriously aku rindu nak kene marah dgn kau. hm knp kau buat aku terseksa mcm nih weh? always mnanges pkir pasal kau. takpelah aku taknak kcau kau dgn bini baru kau tu. hope korng kekal smpai bile bile. aku always doakan kau. kau bahagia aku pun bahagia jugak :') hm aku harap sgt suatu hari nanti kau akan nampak sayang and cinta aku kat kau. hanye untuk kau weh. even skrg aku nih gf org, kasih sayang aku takkan penah pudar untuk kau. aku akan tetap sayang kau. jge awek kau elok elok k. jgan buat die sakit hati mcm mana kau buat aku. hm again, aku sayang kau sgt sgt capital S and selamanya sayang kau. jage diri k. jgan lupe mkan nnti kau sakit. imissyou so much :'*

                                                                                                             Lots love, Zaty 


OLD ϟ NEW

De Owner ϟ

Welcome to my world.Im De owner of this blog.Please be nice here and behave yourself. Please don't copy anything here. use your own word k.

Speak Now★

Navigations★

Entry About ϟ Linkies